JIPPIE!

Hejhej!
Idag så vaknade jag runt 10 tiden, och tänkte : Jahopp, ännu en tråkig dag i väntan till julafton.
Mamma stod och gjorde gröt till lunchen, och Kenny och jag var tvungna att gå till Konsum och handla mer.
Sen när vi kom hem bestämde jag mig för att göra fransk manikyr, och se på twilight. <-- världens bästa film ever!
Då plingade det plötsligt på dörren, och Johan ( min äldre brorsa ) kom in! 
Det gick en kvart, och det plingade på igen! Men då var det inte vem som helst, utan tomten!
Jag hade ingen aning om vem det kunnat vara, så jag stod helt stum och förvånad, medans mamma sa :
- Kom in, kom in tomten.
Och sen bakom tomten, så står det en utav dom finaste kvinnorna det finns i hela världen.
Min egen moster Ingela. ♥
Jag skrek och grät så mycket så att jag skakade utav lycka!
Som jag hade längtat! Det här hade mamma och Ingela planerat för några veckor sedan, och jag hade inte anat någonting! Så efter att jag hade lugnat ner mig, så åt vi jullunch, ( vi hade en liten lilljul ) så fick jag massor av jätte söta kläder av Ingela! Dom var hur söta och snygga som helst! Och hon hade köpt rätt storlek, och alla satt perfekt!
Det var flera blusar, en jacka, massa söta linnen och koftor! 
Sen så skulle vi öppna julklappar, och var och en fick öppna i lugn takt, för att alla skulle få höra julrimmen.
Gud vad mysigt det var!
Och så har det varit hela dagen idag, mys mys mys och mys!
Det här var den bästa julklappen någon någonsin kan önska sig!
Tack tack tack tack tack tack! ♥ ♥ ♥
Jag är så himla glad! Och nu när Ingela och Anders & Bamse har åkt hem, så känns det som att det redan har varit julafton. Så det känns som att det är den 25 December imorgon.
Men nu väntar 2 julafton(ar) till!
Kram Från Världens Gladaste Tjej!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Åh tack så mycket (:

Kul att du använder min stilmall btw :D

2010-12-18 @ 23:16:46
URL: http://sannasrum.se
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Aaaww, vad söt du är :D hihi, vad glad jag blir!!

2010-12-18 @ 23:43:25
URL: http://sannasrum.se
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv; Hmd? (: Hihi.

2010-12-18 @ 23:54:18
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Ida [Foto&vardag]

Svar: Oj, haha. Tack så jättemycket! :D

2010-12-19 @ 01:13:12
URL: http://idaekman.blogg.se/
Postat av: i :)

Sv: oh tack så mycket! Jag gillar din blogg också! :)

2010-12-19 @ 15:50:54
URL: http://bigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.