Morgonen xd

hejhej!
Nu ska mamma jag och brorsan Kenny snart iväg till stan i våran rullande lilla bil. :)
Kenny har 500:- på New Yorker - fubbis!
Mamma har väl pengar också antar jag...
Jag har 0:-
Varför måste jag alltid vara den som är pank? :o
Bara för att jag älskar att shoppa, så måste det alltid vara jag som har minst pengar.
Jag borde ha mest pengar, dels för att jag är yngst och så. n__n
Och sen så slösade jag alla pengar på julklappar och födelsedags presenter till mamma.
Så det är inte mitt fel! Jag var tvungen!
Dagen idag började väl lite sådär...
Brorsan skulle ge mamma en rostadmacka , och viftade med den för att den var varmt, han viftade så mycket så att mamma välte ut sitt juice glas när hon skulle ta imot mackan.
Så då började dagen med att alla var sura. Toppen!
Sen nu så har jag kletat massa mascara i ansiktet, och mamma har låst in sig i badrummet!
Så jag kan inte hämta några tops eller något för att fixa det. - Great!
Jao.. vi får väl se hur resten av dagen går.. men medans jag är i stan så får alla läsare lite ögongodis att titta på sålänge, Biancas fina puppies! ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv; Om man har övervikt i sitt bagage får man antingen betala flera hundra eller plocka ut... så är reglerna hos de flesta flygbolag, tyvärr.



du kan googla på gimp bara (:

2010-12-30 @ 11:53:50
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Abir

Fin blogg du har :]

2011-01-02 @ 20:53:44
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.