om jag

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - läppen
2. vara seriös eller oseriös? – det beror på

3. Dricka grön eller röd mjölk? – grön

4. Brinna upp eller drunkna? – inget
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? båda

OM MIG
1. vad heter du? – lilly
2. syskon? två äldre bröder
3. Vart bor du? – hemma
4. Hur många barn vill du ha? – vet inte
5. Vill du gifta dig? – ja, fast jag är redan gift med tom kaulitz

6. Favorit tid på dagen? – natten
7. Humör just nu? – irriterad
8. Sugen på just nu? – sockerärtor

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? nej
2. Har du en hund? – ja
3. sover du helst ensam eller med någon? – beror på vem det är & mitt humör 
4. Tror du på spöken? – nej , men på andar

5. Är du mörkrädd? – jag är inte rädd för mörkret, det är ljuden jag är rädd för
6. Vad vill du ha just nu? – tom kaulitz & sockerärtor

KÄRLEK
1. Är du singel nu?- ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – ja
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? – ja och nej
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? – ja
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – nej
7. Har du varit på en blind-date? – nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – ja

9. Saknar du någon av dina ex? – nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ja
11. Brukar du tänka på dina ex? – nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - nej

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? – ja
14. Är du ofta med dina vänner? – ibland

15. Vad brukar ni hitta på? – det beror på vem det är
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – ja
17. Vem vet mest om dig? – maja , ida och jonna

vart jag mig

OM DIG
1. Hur lång är du? – runt 1.63 kanske 
2. Vart bor du? – fortfarande hemma. pucko ):
3. Är du nöjd med ditt rum? – ja
4. Villken är din riktiga hårfärg? - den jag har nu - ljusbrun

5. Har du någon sjukdom? – jag är svartsjuk
6. Vad har du för ögonfärg? – brun
7. Är du nöjd med dina vänner? – ja

8. Är dina föräldrar skilda? - ja

9. Gillar du skolan? – ibland
10. Hur svarar du i telefonen? – beror på vem det är


VAD ..
1. Åt du senast? – mat
2. Drack du senast? – vatten
3. Har du på fötterna? – strumpor & tåfflor
4. Lyssnar du på just nu – den svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder

5. Gillar du mest hos dig själv? – hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.