Systemkamera !

OMG !
JAG ÄR SÅ LYCKLIG IDAG !!!

Jag har köpt en systemkamera !
Imorse när jag kom till mamma så tog Göran fram sina två gammla systemkameror vid märket Pentax .
Han hade massa objektiv o linser & ett stativ och han tänkte att jag skulle få lära mig att fota med dom.
Så vi åkte till Media Market och skulle köpa batterier och film till dom .
Då såg vi en kamera vid namn Pentax k-x som jag genast fick ögon för , och den var digital !
Mamma och Göran frågade om jag inte ville ha en sån, och jag sa genast JA !
Men jag var tvungen att betala den själv - med 300 kr i månaden.
Så här har jag nu min egen lilla systemkamera som jag har döpt till Bruno .
Som sagt , det var kärlek vid första ögonkastes och vi funkar utmärkt ihop !
Och lyckansost som jag är idag , så passade Objektiven , Linserna & Stativet perfekt !
Jag glömde överförings sladden hos mamma , så jag får lägga upp bilder imorgon istället .
Men såhär ser kameran ut iallafall , bilden är tagen ifrån Google.






Kommentarer
Postat av: Angelica

vilken fin kamera :D

2011-08-05 @ 17:14:23
URL: http://aangeliiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.