Bananmuffins + Breaking Dawn part 1

Fotograf: Jag    Kamera: Pentax K-x

En bild på mina bananmuffins som jag testade att göra med nya cupcake maskinen!
Dom blev perfekta! Eftersom att jag är lite lat och inte orkar göra glasyr, så pyntade jag med florsocker, vad tycks?

Ikväll har jag varit och sett Breaking Dawn part 1 med mamma, och GUD så underbar den var.
Jag är nog typ sist i hela universum med att se den filmen, men den som väntar på något gott? ;-)
Jag blev helt förälskad i filmen. För visso är skådespelarna snygga, men det var karaktärerna som jag blev kär i. Lixom, vem vill inte ha en pojkvän som Edward eller Jacob? Dom riskerar typ allt för Bella, och vem vill inte ha en pojkvän som gör det ? ♥

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv; Precis, min kompis har fejk och inte en chans att man kan se att det är fejk, ser sjukt äkta ut!! :) Ja, haha. Jag tycker i alla fall att den ska vara äkta men visst om jag vill ha töjning i det andra örat också så kör jag nog på en fejk töjning just för att jag vill kunna använda vanliga öronhängen i det hålet också (: <3

2011-12-29 @ 23:16:32
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: soumayaengreni

Skulle dö för att ha Jacob som pojkvän <3



sv: Mja,,, jag är 1.63 xd Sist jag mätte mig iallafall, fast det var ett tag sen... Men oj.



Justja, töjningar var det! Ja, fejk finns ju överallt, men aa. Var inne i affären du sa och kollade, de såg awesome ut :D

2011-12-30 @ 00:00:50
URL: http://jumbiie.blogg.se/
Postat av: tilde

svar: ASSÅ TACK! blir jätteglad, kram ♥

2011-12-30 @ 02:01:25
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: Natalie E

SV: På mitt 3DS spelar jag ju Nintendogs c:

2011-12-30 @ 19:19:26
URL: http://natsuria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.