Ny design!

Tumblr_lva57c9bbx1qc144qo1_500_large
Idag har jag varit hemma från skolan, eftersom att jag inte mådde så bra i morse, fast nu mår jag bättre.
Under dagen så har jag gjort en jul-bloggdesign ( ja, den blev inte så jätte snygg eftersom att det är första gången jag gör en själv, men jag kommer ändra den lite eftersom att den inte är 100% klar. ) och städat & slappat.
Nu har jag suttit och skrivit massa julrim till alla julklappar, och strax ska jag börja julpynta och röja lite i mitt rum.

Feliz Navidad!

Kommentarer
Postat av: Natalie E

Sv: Tack! :D

2011-12-02 @ 20:03:25
URL: http://natsuria.blogg.se/
Postat av: klara

Designen va ju as fin söt nöt! ♥

2011-12-02 @ 22:08:46
Postat av: soumayaengreni

sv: Ohja :D Säg till vad du vill ha så får du det! (förmodligen, om jag har dubletter)

Men ja har ju postrar i alla storlekar o t-shirtar osv...

Men du, jag har faktiskt en hoodie, det är två Bill-bilder bakom, den är jättefin! Men den börjar bli för liten för mig nu, och jag använder den aldrig, men om du nu skulle vara intresserad, skulle du kunna tänka dig o betala typ 150 för den? :)

2011-12-02 @ 23:19:43
URL: http://jumbiie.blogg.se/
Postat av: moa

den är asfin, fisen! <3

2011-12-03 @ 11:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.