5 saker du förmodligen inte visste om mig!

Kamera: Pentax K-x

5 Saker du förmodligen inte visste om mig
  • När jag skriver smileysar på datorn, så gör jag dom med munnen irl. T.ex om jag gör en '' :( '' så gör jag en ledsen grimas i verkligheten.
  • När jag var mindre när jag ville leka med något annat barn, så glodde jag på den tills den frågade 
    - Ska vi leka?
  • Det första jag tittar på hos en person jag möter är händerna, jag har på senaste tiden blivit '' beroende '' av andras händer, och är avundsjuk på att alla har så vackra händer.
  • Mitt huvud sitter ungefär 164 cm ovanför marken.
  • Jag kan tycka det är kul att städa ANDRAS rum, men jag hatar att städa mitt eget.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha andra punkten var lite rolig ;)



SV: Åh va roligt :D Jag har faktiskt ingen aning om hur man byter profilbild. Skulle själv oxå vilja göra det "/

Och nej, det kostar inte mer ju mer man är inne. Isf hade jag vart pank nu haha ;)

Och ah, i början kommer appen vara skitseg men efter ett tag kommer det funka normalt. Så var det iaf för mig :)

2011-12-28 @ 11:42:13
URL: http://linneaamaria.blogg.se/
Postat av: soumayaengreni

Vänta, är du längre än mig? xDD

2011-12-29 @ 14:18:48
URL: http://jumbiie.blogg.se/
Postat av: sandra.

Super bra blogg.

2012-01-04 @ 08:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.