Jag lever !

ett litet sommar bildspel på min vackra biancis , fotona är tagna av mig med mammas digitalkamera .

J
ag har varit hemskt dålig på att skriva , dels för att jag har varit på semester i en liten stuga
i Småland och sen för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om .
Livet rullar på , sommarlovet går .
Jag saknar vissa kompisar som attans, så jag måste få tag på några innan jag helt smälter bort av längtan !
Imorse tog jag mig i kragen, och gick ut och joggade !
Det gick faktiskt bra, och jag är mycket stolt över mig själv.
Annars hoppas jag väl att alla har ett bra sommarlov om inget annat, vi hörs när vi hörs !

Kommentarer
Postat av: mooolllyyy

gudd vilken söt hund !♥

2011-07-23 @ 11:36:55
URL: http://mollyhakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.