14 Juni

Förlåt säger jag till de få läsare jag har, om jag ens har några ?
Förlåt för att jag har varit ur usel på att uppdatera! Men jag har faktiskt inte riktigt haft tid eller lust.
Och jag kan inte precis skriva, '' jag har så mycket annat för mig ''  för då ljuger jag.
På Torsdag får vi sommarlov! Finally!
Och till er som redan har sommarlov, GRATTIS!
Påtal om grattis så vill jag skriva grattis i förskott till min underbaraste, finaste bästaste Ida som fyller 13 år imorgon. Jag hoppas att du får det bäst! Love u! ♥
Men iallafall , jag hoppas att det blir världens bästa sommarlov hittils! Jag känner bara för att jag vill det!
Haha, fast dom andra har ju varit bra dom också men ändå.
Jag har förtillfället inga bilder att bjussa på förutom en underbart fin på Bianca.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Alice

JAG läser din blogg gmn. ♥

2011-06-17 @ 17:42:35
URL: http://aliepalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jag vet :'c så underbart söt man vill ju bara äta upp den :D,nejmen



åh vilken fin hund ^^<3

2011-06-17 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.