FEL PÅ INTERNET . ♥

Hej! Ni som läser kanske har upptäckt att jag inte är så bra på att uppdatera bloggen för tillfället,
men det är för att internetet i våran lägenhet hos mamma är lite knasigt.
Ena stunden så funkar det, och andra inte. :o
Så man hinner nästan bara precis logga in på någonting , så bryts det.
Men nu iallafall så är vi ledigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa woho!
Vi är lediga Torsdag, Fredag , och Måndag!
Pang Bom whwhoohhoohhohoohowowohw. ♥
Jovisst, lite uppspelt är jag , men ack så tråkigt jag kommer ha på dessa dagar. :o
Alla är typ upptagna! Alla utom jag! Är jag den enda som inte har något liv? :o
Kram ! ♥
jag bjussar på en bild på Bianca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.