Midsommarafton imorgon !

Hej på er alla !
Jag hoppas att ni har ett bra sommarlov än så länge.
Hur är vädret hos er som läser ?
Här är det lite blandat, mulet , regn och sol. Just nu blev vädret väldigt fint såhär på kvällen . :-D
Imorgon är det midsommarafton, och om allt går som planerat och vädret är fint så ska jag :
- Åka upp till Idrottsplatsen och typ fira lite där , dansa runt midsommarstången , köpa lotter och sånt.
- Sen senare så ska vi väl typ äta lunch - jordgubbar m. mjölk ~ muuuuuuuummmms !
- Och sen på eftermiddagen/kvällen så ska vi grilla och kanske åka och bada ( om jag får som jag vill ) hihi .
Vad ska ni göra?
Här är en skön låt som jag inte kan sluta tänka på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.