Min önskelista!

Jo, nu är det ju så att jag fyller 13 år imorgon. Så då måste man ju såklart ha en önskelista
Här kommer en låååååång lista .
♥ Veronica Maggio's skiva - Satan i gatan
♥ Oversize tröja
♥ Ringar, armband, örhängen och halsband.
♥ Tunna koftor
♥ Haralds byxor
♥ Tidnings premunation på FRIDA
♥ Nya converse
♥ Parfym - i stort behov av för att alla är typ slut!
♥ Överraskningar
♥ Lip Balsam
Jag önskar mig också en system kamera Canon EOS 1000d, eller en ny mobil, men det skulle pappa förmodligen kanske fixa till jul istället? Så jag får nöja mig med min gamla vanliga digitalkamera och min lilla repiga mobil.
haha, ;D
Okej, nu tänker ni väl - pffht, men det där listan var ju inte så lång. :o
Men nu är det så att jag har typ glömt bort det jag önskat mig, men jag kommer förmodligen på det i efterhand.
hihi ♥
Här är jag , någon dag efter min tolv års dag.
Här är jag, någon dag innan min tretton års dag.

Kommentarer
Postat av: moa

du är så fin, gumman. <3

2011-06-04 @ 12:28:12
Postat av: Alice

Du är så sjukt söt Lilly! ♥

2011-06-07 @ 20:47:26
URL: http://aliepalie.blogg.se/
Postat av: Maja Swartz

Lilly... vad är haraldsbyxor? Det enda som jag kan komma på som liknar det namnet är haremsbyxor... ♥

2011-09-19 @ 22:04:02
URL: http://majaswartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.