FREDAG DEN TRETTONDE!

bilden är tagen ifrån google. jag tyckte att bilden passade, för att jag pluggar NO, och jag säger starkt NO. till läxor.

Gissa vad jag har roat mig med ikväll?
Popcorn, läsk, och min kära vän NO - BOKEN .
Vi har läst på om ellära till provet på Måndag.
Och det som är så jobbigt det är ju att ingenting fastnar i huvudet på mig en fredagskväll som denna. Man vill ju bara ta det lungt, koppla av, inte tänka på allt i skolan. Men återigen NO. - inget ta det lungt, inget koppla av, och jag MÅSTE tänka på allt i skolan. Jag oooooooorkar inte .
Jag önskar er som läser det här, att iallafall ni har en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.