Törnrosa & Fotografering

Hejsan på er!
Idag i skolan så såg vi ju pjäsen Törnrosa, som ett film och musik gymnasium hade gjort.
Den var sjuuuukt bra! ♥
Den var rolig, söt och bra helt enkelt.
Vi fick sen lunch, så vi missade matten och fick jobba No istället.
Jag och min grupp jobbar med Näringsrikmat, och jag har då frågan '' Vad innehåller maten? ''.
Redovisningen är då på Onsdag, så jag hinner öva lite hemma på vissa stödord och repetering, så att alla lärare blir glada om man kan texten utantill. Men jag kan aldrig det, även om jag har stödord så fastnar min blick på lappen och jag tittar inte upp en endaste gång. Så det kan väl tyckas vara lite meningslöst ... ;)
Vi ska egentligen redovisa '' på riktigt '' nästa vecka på temaveckan, för ett par 4:e och 5:e klassare, men vi får träna inför klassen.
Efter skolan så grabbade jag tag om min gamla kompis kameran, och fotade ett par foton på mig själv.
Mest för att testa, och för att jag hade tråkigt.

Här får ni ett exempel på en utav bilderna!
Fotograf : Jag  Kamera : casio ex - Z150  Modell : Jag


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.