För mycket dator ?

Fotograf: Jag  Kamera: Pentax K-x

Dagarna rullar på som vanligt, skolan , läxor, äta, sova.
Eller ja, man sitter ju vid datorn lite där emellan.
Jag har tänkt att jag skulle vilja bli en sån som sitter lite mindre vid datorn, inte nu för att jag gör det så super mycket, men jag vill lixom inte sitta där på ålderdomshemmet ( då jag har all tid i världen att sitta vid datorn ) och typ - Uhh, varför slösade jag bort min ungdom på den där dator jäkeln ? :<
Men ändå, jag vet ju inte vad jag ska göra utan datorn.
Jag redigerar bilderna jag har fotat - på datorn
Jag hittar ackord till låtar jag vill spela - på datorn
Jag får dela med mig av mitt liv, mina tankar och åsikter och bilder - på datorn
Jag håller kontakten med mina vänner - på datorn
Söker på grejer jag måste ha hjälp med - på datorn
Läser andras bloggar - på datorn
Så ja, jag kan nog inte leva utan datorn.
Men man kan ju sitta vid den i mindre mängder ? Fast ne, det tar vi nån annan dag.

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv; Alltså man skriver inte så mycket man rebloggar mest bilder, man kan ju självklart skriva om man vill men det är inte nödvändigt haha ;) Jag själv rebloggar bara saker vilket kan vara texter också (:

2011-11-09 @ 16:31:59
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: loui

Heja datorn! Nej men, kan också känna sådär ibland. Fast å andra sidan innehåller ju den stora datorburken massor med kunskap också. ^^

2011-11-09 @ 19:04:13
URL: http://glittertrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.