Första advents firande!

Fotograf: Jag       Kamera: Pentax K-x

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: tack! :D

sv 2: Deras app är ju försenad, den för iphone skulle kommit ut för några dagar sen men dom ville att android och iphone appen skulle släppas samtidigt så den borde komma.. snart :) xd

2011-11-29 @ 07:11:18
URL: http://nataliiehallqvist.blogg.se/
Postat av: soumayaengreni

Söta bilder ^^



Btw, är du inte lite sugen på att köpa TH-grejer nudå? ;)) Hemskickade och allt...

2011-11-29 @ 20:36:27
URL: http://jumbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.