Ich bin humanoid


Luciatåget idag gick fortare en jag hade förväntat mig, så det var lite synd.
Jag hade gärnat stanna kvar lite längre, eftersom att det är så kul att uppträda.
Men jösses vad varmt det blev! Alla människor i kyrkan, dom levande ljusen, det kändes som att
syret tog slut. Så när man väl stog det kände man bara hur varm man blev, och hur pinsamt det kändes.
Efteråt kändes det som att man hade sprungit typ 693 mil.

När vi var klara slängde jag i mig en bulle och lite saft, sen drog jag vidare hem till mig för att
sen följa med mamma till jobbet. Väl där så gick vi och dom andra på julmarknad.
Det var super mysigt! Av mamma fick jag ett svart armband med ett hängande kors, och 2 par örhängen som tack
för att jag hjälpte till. Senare när jag kom hem på kvällen så hade pappa fixat knäck, gissa om jag blev glad?
Lyckad dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: natalie

sv: t-shirts typ :)

ja.. men vi får hoppas att dom kommer hit nästa år! :)

2011-11-27 @ 15:25:36
URL: http://nataliiehallqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

jodå, det är bättre, måste bara tänka lite på vad jag äter :-)

2011-11-28 @ 08:21:29
URL: http://fiallovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.