Sans Défense


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ja, jag saknar nog dem också massor innerst inne. När inget händer så är alla förhoppningar och det ganska lågt för mig men jag vet inte. Mest saknar jag "gamla" TH, tiden vid 2007-2008, bara på något sätt..



Aaaa, det gör det ju! Dock har jag ingen iPhone/Android mobil så jag kan inte skaffa den tror jag, men hoppas som sagt att det är gratis! :)

2011-11-23 @ 18:51:56
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Elina

Svar: Ja, han gick omkring i Globen innan och efter konserten. ^_^ XD Så vitt jag vet var det inte några andra fans som lade märke till han speciellt mycket - eller över huvud taget. :p Jag hälsade först på honom innan konserten, sen tog jag denna bild när konserten var slut. Nej, jag har aldrig varit på en M&G. :p

2011-11-24 @ 14:38:16
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: natalie

Oh lille bill<3

sv: tack så mycket, mår redan lite bättre faktiskt.

sv 2: Ja, dom flesta sakerna jag har köpt har kommit från andra fans. Nästan alla mina postrar har jag köpt av fans, och tröjorna har jag köpt på både blocket/fans och th shoppen. Jag saknar dom väldigt mycket jag med! Vi får hoppas att dom blir lite mer aktiva när albumet kommer ut! :)

2011-11-25 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.