Talking to the moon, tryin' to get to youuuu


Fotograf: Jag Kamera: Pentax K-x

 

 


 


Favoritcafé: Inget speciellt, men kanske något mysigt lite '' gömt '' café.
Favorittidning: Frida, Okej och ja. Borde kanske nämna att jag nästan aldrig läser tidningar.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min svarta stickade tröja, och mina favvo jeans.
Byter gärna garderob med: Någon som har massa snygga kläder typ som Fia.
Vanligaste färgen på mina kläder: Hmm.. måste nog vara svart.
Sminktips till allmänheten: Mascara och rouge ? 
Mitt rum kan beskrivas som: Lilly.
Mig själv med tre ord: Det kan nog mina kompisar själva beskriva mig med, för annars säger jag säkert fel.

Jag tränar: När jag är ute och går med hunden ? :D
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare eller nåt...
Nu vill jag bli: Inte en aning.
Humör just nu: Lite deppigt glad typ.
Är det nåt du absolut inte äter: Mina vänner.
Hur många kuddar sover du med: 2 under huvudet.
Morgon- eller nattmänniska: Jag är en 24/7 människa.
Sparare eller slösare: S L Ö S A R E så det skriker om det.
Bästa film: Åhh, kan aldrig svara på den frågan...ingen aning har sett så otroligt mycket bra!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Det vet jag inte.
Bio eller promenad: Bio ! Fast promenader kan vara sjukt mysigt.
Är du kittlig: Jag är kittligast!
Största svaghet: Att gå och shoppa med pengar i plånboken, fast man vet att man inte får köpa något till sig själv. Eller när folk typ är as söta mot en.
Det här är jag bra på: Att vara mig själv, och att prata.
Chips, morötter eller godis? Godis ftw!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Det är välstädat för det mesta, men för tillfället så är det superduper stökigt.
Kaffe, te eller inget? Inget. Eller fast jag vill bli en te-människa eftersom att det ser så mysigt ut att sitta och dricka te. Men jag hatar't , men jag får väl lära mig. 
Har du en besatthet? Choklad, Tokio Hotel, och musik.


Kommentarer
Postat av: Zäta

SV: Haha, jaa, tekniskt sett så har jag väl det! Har aldrig tänkt på det på det viset ;)

Var så awesome då, lyckligaste ögonblicket som jag kunde ha då iaf, vart typ blind av att Bill var så snygg! Har inte samma besatthet idag, men ändå ganska coolt :)



Nope! Det är ju så att företag köper upp biljetter för att sedan sälja vidare för mer pengar. Så det var inte fullt på varken Globen eller Scandinavium :((



Aha, har dom mediapaus? Varför då? :O

2011-11-15 @ 17:01:23
URL: http://indienacht.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.