Gitarr kursen igår blev lite konstig

Gitarr kursen igår blev lite konstig till en början, men sen så blev det bra !
Jag hamnade i helt fel ålderskurs. Jag kan ju bara säga att vi är åtta stycken i gruppen, och den yngsta efter mig
är 30 år. Så ja, ni kan ju tänka er hur gammla dom andra är, om den äldsta är typ 60.
Men jag ska tydligen gå kvar i den gruppen ändå. Men jag är ju ändå där för att lära mig att spela, inte för att skaffa vänner. Vi fick lära oss att spela Lilla Snigel, Lunka på, och Så går vi runt.
Jättekul faktiskt !

Nu har jag varit ute och försökt ta några hyffsade höstbilder, men jag lyckades inte så jag har tyvärr ingenting
att bjuda på ikväll. Kram !

Kommentarer
Postat av: Pia

Hittade hit via Lovisas blogg. Har inte du kvar din fina kortblogg på blogspot.com?/Fröken

2011-10-10 @ 20:33:42
URL: http://piacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.