jag finner ingen rubrik .

Jag älskar dig Maja.
Jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig.
Jag visar det kanske inte så ofta, men älskar dig verkligen .
Jag minns när vi kom hem efter '' film mys '' med klassen, och låg och grät på din säng.
Vi berättade sanningar, pratade och grät , och sa till varandra hur vackra vi var.
När vi satt i din hammock och snackade skit .
När jag skulle sova över hos dig, och du kämpade för att hålla dig vaken så att du inte skulle somna innan mig .
När du dansade runt och sjöng runt halv 1 på natten ( om inte senare . )

Åh, jag vet inte hur jag ska beskriva hur otroligt mycket du betyder !
Du är en av dom få som förstår mig, som jag vågar vara mig själv med.
Du är ljuset i mörkret, det fina i det fula , det goda i det onda , du är början på dom finaste sagorna.
Du ger mig så mycket kärlek att det bara sväller över , jag vill så gärna ge dig allt i världen som du vill ha .
Jag kan och kommer aldrig att acceptera att något dåligt händer dig , vad som en händer .
Med dig kan jag prata om allt från glädje till sorg, livet till döden .
Jag går genom eld och vatten för dig Maja .
Maja, du är den blåögda, blonda flickan som har det största varma , finaste hjärtat som finns !
Jag bara älskar allt med dig.
Ditt skratt, din lukt , ditt leende, dina pussar och kramar , när du pratar , när du andas. Ja allting.
Om jag fick bestämma så skulle du vara den tjejen som alla
frågar efter, och som älskar dig av hela sitt hjärta.
Men jag kan aldrig ge dig något så fint, som du har gett mig.
Du är den som betyder mest för mig .
Maja, jag älskar dig .

Kommentarer
Postat av: Maja Swartz

http://majaswartz.blogg.se/2011/september/tillagnat-till-lilly.html

2011-09-02 @ 16:47:01
URL: http://majaswartz.blogg.se/
Postat av: soumayaengreni

sv: Ja, de suger -.-'



Haha nemen, det stod "borgsmodagen" och det finns ju en skola i Norrköping som heter så så då undrade jag bara om du bodde här, för det gör jag xD



Sen början av 2010, så nej, jag var inte heller på konseterna :(

Varför var inte du där då?

2011-09-02 @ 17:20:24
URL: http://jumbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.