What a beautiful day !

Tjenare ! Idag ska jag plugga , fixa, och städa mitt rum.
Jag hade tänkt mig att jag skulle gå ut och fota lite snygga höst bilder också , så dom kommer jag förmodligen ladda upp någon dag om det blir av. Det är så sjukt mysigt väder ute !
Det är sådär kallt, så att man känner att solen värmer .
Till lunch blir det köttfärslimpa med potatis, och choklad pudding till efterätt !
Nu är Lilly nöjd.


Fotograf : Jag   Kamera : Pentax K-x

Bilden har ingenting med texten att göra, men jag tänkte bjussa på den ändå , hihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.