hallongrottor

Kamera: Pentax K-x

Tänkte ge mig på ett vilt försök på att göra hallongrottor som jag inte har gjort på cirka. 100 år..
Jag tyckte det gick bra till en början, men vartefter så var det bara att inse att jag inte alls hade rätt ingredienser, men jag fick helt enkelt improvisera mig fram. Mina förväntningar blev icke uppfyllda.
Sylten rann ut och brände fast alla kakjävlar i bottnen så man fick skära loss pappret med kniv, och dom såg jätte äckliga ut. Inte en chans att jag kommer lägga upp en bild på min kakor... jag som trodde att jag iallafall var lite bra på att baka? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.