robin stjernberg

Hej underbaraste läsare! Som ni kanske märkt, så har jag inte bloggat på ett par dagar, och jag har faktiskt ingen riktigt bra anledning till det. Men jag har haft JÄTTE-mycket plugg, och helt enkelt inte haft tid.
But now I'm back on track!


Idag följde jag med Alice hem, och vi åkte och tittade på ingen mindre än - Robin Stjernberg!
Han kom tvåa i idol, if u remember?
Det var jätte mysigt, han verkar så himla gullig av sig! Dessutom var det kul eftersom att det var så pass lite folk, att han tittade en i ögonen flera gånger.
Såklart så skulle ju mobilen ladda ur (det hände ju förra gången vi var och tittade på Erik Segerstedt) så ni får lyssna på en låt som han sjöng, GRYM!
Annars så har vi bara myst hela eftermiddagen... det har ju varit så otroligt fint väder!
På gympan orienterade jag med Ida och Tilda, vilket slutade med att vi hade letat efter en kontroll så länge att vi slutade långt efter alla andra... vi lyckades då samla ihop 2/4 kontroller.. haha!

Kommentarer
Postat av: Linnea Bern :)

- Ja, det måste va varit colossos!

Ja tyvärr har jag åkt den, haha...min syster tvingade upp mig i den, jag var livrädd! Värsta jag varit med om!! Den åker i 120km/h, så det kändes som att man tappade huvudet i den farten! haha ;)

- Jag vågar knappt åka balder på liseberg...och min syster tvingade upp mig i den.

2012-04-28 @ 12:52:22
URL: http://linneaberns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon!

2012-04-29 @ 08:52:05
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.