springtime

Kamera: Pentax K-x

Hejhopp alla därute som lever! Idag drog skolan igång (suckochpust) men det var ändå ganska trevligt att få träffa några saknade kompisar. Jag har inte haft tillfälle att va med någon på lovet, eftersom att jag håller på att renovera mitt rum för fulla muggar hemma hos pappa. Jag passade på lovveckan eftersom att det ändå var piss väder och jag var ju ledig. Då kan man ju lika gärna stå inne och måla när man inte kan vara ute.
Men i Lördag's och igår så var jag minsann ute och njöt av det härliga vädret, HELA DAGEN.
Jag vet inte vad som gjorde att jag fick ett sånt ryck att vara ute.. jag körde fotboll, hjälpte pappa rensa rabatterna,  och satt och solade medans jag läste. Jag tänkte att om man ändå bor i en skog, varför inte njuta av att vara ute i härligaste naturen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.