Mästerkreativa-jag

Häromkvällen satt jag och degade vid datorn (som vanligt hahhahha) och fick för mig att jag skulle bli lite mer kreativ. Då fick jag 1000 ideér i hjärnan och jag ville bara sätta igång och låta kreativiteten flöda.
Och olyckligtsvis gick det ut över mina korta naglar. Jag brukar inte måla naglarna jätte ofta eftersom att jag hatar när det skavs bort och jag tycker att det blir så fult då, därav är jag ingen expert på att dekorera dem heller.
Så jag drog fram massa olika nagellack och satte fullfart. OCH HÄR ÄR RESULTATET.
Det blev lite smetigt, det är jag fullt medveten om... och jag målade bara vänsterhanden eftersom att högerhanden var alldeles för svårt, så den fick jag måla i vitt. MÄSTER-KREATIVITETS-PRINSESSA - JAO!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Tack! :D
Jättefint, Lilly!

2012-08-11 @ 21:21:18
URL: http://lallizzlife.blogg.se
Postat av: julia

hur gör man när man ska ha mönster på naglarna

2012-08-12 @ 08:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.