Hot summer nights

Källa: Weheartit
Tjabbare bloggen!
Både gårdagens och dagens eftermiddag har jag spenderat i vårt kära köpcentrum.
Igår gick jag där med mina bästa vänner, vi letade fram både snygga och mindre snygga kläder och tog det största provrummet och testade. Allt vi provade skulle förmodligen ha kostat några tusen, med allt som vi plockade på oss.
Sen åt vi mjukglass, och tog varsen med olika smaker. Päron, choklad och jordgubb.
Okej, , jag har börjat gilla vintern / hösten allt mer, och inte längtat till sommaren, men nu så smått så börjar jag faktiskt längta mer och mer. Eller iallafall till våren. Det är skönt att kunna gå ut utan att behöva ta på sig 100 lager kläder, gå barfota, jeansshorts, få äta glass utan att alla tror att man är helt veck i huvudet, och ja.. ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

Svar: i picnik :)

2012-01-31 @ 22:15:31
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.