Vardagslyx med maja

Dagen har jag spenderat med finaste Maja, vilket var lika trevligt som vanligt. Vi snackade, mumsade i oss tårta hos hennes morföräldrar med några från hennes söta släkt, fotade i massor, och skrattade som tusan! 

Alltid när jag har tid att blogga så är det så himla sent på kvällen (woopsie, hehe natten!) så det blir inga riktigt vettiga blogginlägg. Det blir bara en tråkig snutt om vad jag har gjort under dagen haha. Men jag ska försöka skärpa mig och blogga så ofta som jag kan, eftersom att jag tycker det är kul. Men det finns ju så mycket annat
som lockar ;) 

Kommentarer
Postat av: Loui

Jag är avundsjuk på dig och dina fina fräknar, Lilly. Skulle göra vad som helst för att få fräknar!

2012-07-30 @ 17:22:12
URL: http://glittertrams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.