promenix

Idag har jag varit hemma själv och passat min underbaraste Bianca.
Vi var ute och lekte, sprang runt och gick promenader. I övrigt så har jag försökt sysselsätta mig själv så mycekt jag kunnat ; flätatarmband i massor, haft TH på högsta volym och skrikit med, och gjort en Bill inspirirad make-up. Jag menar, vilket Tokio Hotel fan måste inte pröva.. hahah! 

Juste! Jag har massor av bilder jag ska ladda upp, men såklart glömde jag både kameran & överföringssladden hos mamma. Imorgon ska jag va med underbara Alice!!


Kommentarer
Postat av: ☛Vella☚

Bahhah, kolla en hund i en rund! O,O Wtf.. nejmen o.o Ok vet inte vad jag snackar om...

ÅH! Jag har också tänkt göra en sån makeup men det har aldrig blivit av :O



Sv: HAHAHA ELLERHUR!!! Har dom som bakgrundsbild på mobilen, och en kille tog den och ba.. "han där ser ut som..." jag ba "...INTE EN TJEJ!!" han ba "ok... chilla O_O" AHHAH

Jamen, det är synd att folk är så dumma i planeten, aja sånt får man antagligen stå ut med och som du säger skita i dom :D

Sen tror jag att alla Aliens har (tror jag nämnt det förut men aja) en känsla/tanke som bara dom har, kanske därför vi känner igen oss så väl i vad de andra säger :O



HEHEHHE♥♥♥ Jamen vad gör man inte för sina pojkar? :'33 ♥♥♥♥♥



HAHA, ja gör det!! :D



Oj shit... Men åh vilken fråga... D: Asså tror det hade varit någon tysk från Schrei albumet, eller By Your Side... e_é Men jag hade nog tvingat honom att "dedicata" (men det är väl typ, uppträda privat? elr nåt i den stilen, dafuq XD, äh låter bättre på engelska ändå) alla >;D HAHA

DU DÅ?? 8D



Oj... klockan är tio i tolv, jag fyller år om tio minuter !! HAH



PS. Asså jag blir alltid så glad av dina kommentarer, sluta aldrig att skriva dom!!♥

2012-06-19 @ 23:54:06
URL: http://veso.blogg.se/
Postat av: ☛Vella☚

HAHAHA DETDÄR VAR NOG DEN LÄNGSTA KOMMENTAREN PÅ LÄNGE...

2012-06-19 @ 23:54:24
URL: http://veso.blogg.se/
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Fin bild ^^!



sv: Åh vilka bra tips <3 tack :D!



Okej va kul :D hihi kändes som ja inte hört något från dem sen ja gick gymnasiet för typ 5 år sen xD.



Allt bra med dig idag?

2012-06-20 @ 10:10:09
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Louice

Haha, det skulle vara kul ifall du laddade upp en bild på din Kaulitz-inspirerade makeup ifall du har bild på det. ;)

Har sagt det förr men säger det igen: hunden din är så himla söt!

2012-06-20 @ 11:17:27
URL: http://glittertrams.blogg.se/
Postat av: Norea'✰

SV: Nej, jag bor i Uppsala! :)

2012-06-20 @ 11:47:03
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Postat av: stella

Vilken jättefin bild :)



sv: Nattjakten är ett tävlingsprogram mitt i natten.... (a)

Tom är alltid sjuuuuukt snygg, men lite extra snygg med bakochframvänd keps, jepp c:

2012-06-20 @ 12:57:46
URL: http://stellia.blogg.se/
Postat av: A D I N A '

sv hade också glömt bort det! Fast när det kom upp på min fb så började jag tänka på det igen ohh.

Hatar att vänta så länge på en film! men kommer bli grymt att se den sen :')



Vrför blir det ledsamt? "/

2012-06-20 @ 18:37:18
URL: http://blackaliens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.