Here's a little song i know,

Tumblr_lhn2c3k99s1qdjcf0o1_500_large

bild från we♥ it

Igår hade vi studie dag, vilket jag kände att jag verkligen behövde!
Det borde vara studiedag varje Onsdag eller Torsdag.. för det känns skönt att lixom brya av skolan i mitten av veckan då man börjar bli trött. Min dag spenderade jag åt att laga mat med brorsan för vi bjöd över pappa på lunch, och matteboken. Inte för att det gick så bra att plugga matte, för allt annat ska ju distrahera!!
Allt annat känns så intressant när man pluggar, allt annat utom det man pluggar om...
Nu drar jag snart till skolan, TJARÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.