nedlagt internet

Hellllllloo! Jag har inte bloggat på några dagar, MEN JAG HAR EN URSÄKT!
Mitt internet har varit som en bergochdalbana, så när jag har redigerat bilder, och precis ska logga in på bloggen, så har mitt internet lagt av.. så jag har inte riktigt kunna blogga.

Igår åkte jag och mamma in till staden och tittade på kläder, skor och presenter.
Det slutade med att jag fick med mig 3 bandeau toppar, och 2 tröjor hem. (jag ska lägga upp bilder)
Sen var jag med Alice, vi spelade just dance 3, pratade & chillade mest.
252354_134639563278493_118147031594413_230513_2530554_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.