en lista

vad har du på dig?
en vinbärsröd stickad tröja, blåa jeans och svartochvit-prickiga strumpor. Mysigt och bra.
hur mår du?
jag känner mig seg, trött, glad och framåt.
 D6036074852f_large
vad har du ätit idag?
russinbröd, köttbullar med potatismos och hemlagad pizza.
vad ska du göra imorgon? 
imorgon är det måndag, så jag måste gå till skolan. Annars hade jag gärna legat i min fluffiga säng, tänt massor av ljus och läst en fin bok.
och på söndag?
då är det andra December, så jag kommer väl skutta runt i hysteri över att jag äntligen får äta på min chokladkalender.
vem saknar du?
klara & moa K.
senaste köp?
potatisbullar på Konsum igår eftermiddags.
vad skrattade du senast åt?
mig själv, när jag tittade mig i spegeln.
vad grät du senast åt?
hmm... när jag tittade på filmen Dear John. Jag gråter så himla lätt när jag tittar på film och så fin som den är så grät jag flera gånger efter varandra.
vem sov du senast med?
mina fina vänner,Maja bland dem, då vi övernattade med klassen i kyrkan.
vad läser du just nu?
super 16.
Tumblr_lxialprob01r7769mo1_500_large
senast sedda film?
she's the man - en utav de roligaste filmerna tror jag. 
vilken svordom använder du mest?
fan och skit. Om nu skit räknas som en svordom.
vad önskar du just nu? 
att det var fullt med pudervitt snö över hela byn när jag vaknar upp imorgonbitti, och att den ligger kvar fram till sisådär februari. Ursh så mysigt det hade varit.
Tumblr_mcx5wlmudk1r9y41io1_500_large
senast 3 inkomna sms?
"jag jobbar som du vet <3"
"okej, jag är där ;)"
- och en tråkig påminnelse från 3. 
vad stod det i ditt senast skickade sms?
"aha, okej! jag ringer sen, puss."
vilket är ditt favoritämne i skolan?
engelska och musik tror jag.
vilken är din favoritfrukt?
om man bortser från alla tropiska frukter såsom ananas & jordgubbar så är det nog vanliga äpplen.
vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ae, inga vad jag minns. Jag är nog något av ett prima-orginal som inte fick efterlikna någon kändis.. synd :(
vad är du rädd för?
framtiden, att förlora någon och att misslyckas.
en person du tycker är snygg?
förutom alla grabbar i TH, så är Channing Tatum (han i Dear John nivet) .. helt..fin. 
Tumblr_m7jk9d4x401ry37u2o1_500_large
blir du lätt svartsjuk?
ja jag kan nog lätt bli avundsjuk, speciellt om man ska jämföra sig med andra, eller om småsaker.
vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
en tjej som heter Natalie.
vad för sorts killar faller du för?
de som vågar vara sig själva, får mig att skratta, bryr sig och de som gillar att kramas.
Sen så ska de gärna ha fina händer och vara längre än mig.
vart vill du åka just nu?
något varmt och fint ställe. Där det finns långa fina vita stränder med korall-blått vatten, palmer och massor av blommor.
 Tumblr_lw3rk7ar2u1qep6eto1_500_large
vad önskar du dig i födelsedagspresent?
julen är mycket närmre en min födelsedag i Juni, så jag ändrar till julklapp.
Jag önskar mig stålsträngar till min gitarr, spotify-premium, härliga doftljus och bodylotions.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilken rolig lista :)!

sv: Mascaran är köpt på H&M, en från Max Factor :)

2012-11-26 @ 20:00:43
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: Vella

OMG DU ÄR TILLBAKA PÅ BLOGGEN OMGGGG!!!!!!!!!111 ETTOR!1111111 HAHAHAHA AHAHA TUR ATT DET INTE VAR ETT SMS FRÅN MIG, det hade tagit lång tid att skriva ner AHHAHAH D;
MEN VADÅ?! Senaste gången du såg dig i spegeln VAVAVAV?! läggav. LÄGG NER ALLTSÅ.

ASSÅ SERIÖST VARFÖR VILL DU DÖDA MIG MED DOMDÄR GIFSEN`´?? ;((899japdsaspjmdl så fina do3 ÅHHHH ASSÅ JAG HITTAR INTE MIN MOBIL SÅ KAN INTm är. <3 och så gott choklad är. omg. sfnkasdkoa< <33<E MESSA DIG ASPKOjFINASFNSAO D: </3 uhhäähuhooo

okej det blev lite i oordning, fail. Det jag egentligen ville säga var att jag hittar inte min mobil så jag kan inte messa dig... AÅÅÅHIOPÖÅP :((( <3

2012-11-28 @ 08:25:55
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: Linnea Bern :)

Åh tack snälla, det värmer att du säger så snälla saker, haha men försök att inte bli inte deprimerad! ;)

2012-11-29 @ 18:54:54
URL: http://linneaberns.blogg.se
Postat av: Emelie Bohlin♥

Håller man han är så gryymt snygg :D

Sv: Ja den bilden stämde bra :/

2012-11-30 @ 07:34:28
URL: http://emzaan.myshowroom.se
Postat av: Linnea

Kul lista! :) she's the man är hur rolig som helst :D

SV: Ibland undrar man ju :o

2012-11-30 @ 23:03:02
URL: http://linneaamaria.blogg.se
Postat av: klara

asåååååå lilly jag saknar dig as as as as AS mycket. seriöst, gråter typ. VI MÅSTE SES!! och jag menar det den här gången, finaste finaste lilly ♥♥

2013-01-11 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.