hej

Halloj på er alla godingar! Nu sitter jag återigen här och skriver, sen jag mystiskt bara försvann för två månader sen. Jag har haft så otroligt mycket att göra i skolan att jag knappt har haft tid att göra något annat, och då kände jag att datorn inte var det jag ville prioritera allra först. Utan jag umgås hellre med mina fina käresta, min hund, eller med min gitarr. Fast om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt saknat att skriva.. och alla söta kommentarer.
Så jag kommer finnas här när jag känner för det och när jag har tid.. heråå ♥

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Fina du! Hej och tack att du är tillbaka! ♥

Sv; Hihihi oooja! Green Day får mig alltid på bra humör! :)

Awwww aww, ååååh. ♥ Hela du är underbar! Jag älskar att läsa och kommentera din blogg - och framför allt snacka med dig! Du är ju helt underbar tjejen! ♥

2012-11-26 @ 19:57:55
URL: http://swagpictures.blogg.se
Postat av: Alice

Ja, du är tillbaka i bloggvärlden! :D <3 Kram!

2012-11-26 @ 21:04:55
URL: http://lallizzlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.