Julbak med BRUDARNA


Kommentarer
Postat av: jasmine

sv; Tack (:

På en affär i Växjö vid namn KJ store, kostade 49:- om du vill veta det också haha :) Du kan ju leta runt på några affärer eller googla typ så kan du nog hitta en internet shop som säljer töjningar.



Nej min mobil är för dålig.... Allting kommer ju ändå upp på internet någon minut efter de har lagt in det så jag känner inte att jag är i så stort behov av den, men visst skulle det vara roligt att ha den. Ska skaffa appen när jag får en ny mobil (alltså i mars typ) hahaha. Själv? :)

2011-12-22 @ 11:58:36
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: MsSophie

så mysigt med julbak :)

2011-12-26 @ 21:39:48
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.