Julbak och nydesign!

Hej alla små gullhönor! ♥
Jag har inte uppdaterat på några dagar nu, men jag har ett liv utanför datorn också. ( nästan )
Igår så var jag med mina bästa vänner Ida & Jonna och julshoppade och bakade julgodis.
Det  var den mysigaste eftermiddagen på sjukt länge!
Vi gjorde mozartkulor, chokladochrussingrejs, och gjorde marsipandjur.
Av JORDGUBBSMARSIPAN!
Jag gillar i vanliga fall inte marsipan , men den här var faktiskt riktigt god.
Jag lovar att jag ska lägga upp bilder ( hehehe, det gör jag ju ganska ofta, eller ? )
men min dator är inte riktigt som den ska, så det blir när det blir.

Som ni ser så har jag en ny design!
Ja, jag vet inte att jag är superduktig, och det var bara någon jag slängde ihop.
Men det får la' duga.
SÅ VAD TYCKS?

Kommentarer
Postat av: TTS

Hej! Har en tävling just nu i samarbete med cdon.com

var gärna med du också! http://thetwilightseries.blogg.se/2011/december/tavlingsdags-i-samarbete-med-cdoncom.html#comment



God Jul!

2011-12-18 @ 18:26:03
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: Fannie

SV: Ja men jag är likadan, jag älskar verkligen killparfym, och speciellt den där axedoften :o

2011-12-18 @ 21:41:43
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.