For your information



Det känns som att jag har så mycket jag vill skriva, men jag orkar inte.
Det är så mycket, så jag gör väl någon punkt-lista.
  • I Fredagskväll när mamma och jag satt och tittade på Idol, så gick hon ut med Bianca. Sen när hon kom tillbaka skrek hon - Lilly, du måste komma ! Titta vad jag har hittat !Då när jag kom ut i hallen så stod min moster, hennes sambo, och mitt kusinbarn Zelda i dörröppningen.Fatta om jag blev glad? Jag fick världens gaxer i mina braxer hjärtattack!Och dom har jag inte sett sen i somras! Dom stannade hela helgen, då vi firade mini-julafton, åt julmat, och öppnade lite julklappar. ( jag kommer lägga upp massor av bilder när jag har hittat sladden! )
Alla som är kämpande läsare ba:
image
FOR YOUR INFORMATION
  • Jag har blivit utvald att tåga in i ett luciatåg imorgon på adventskonserten med 12 andra personer.
  • Jag har glömt alla mina deodoranter hos mamma , så jag luktar förmodligen som en apa.
  • Jag är förkyld, så jag känner inte lukt på om jag luktar apa eller inte.
  • Nu har jag spelat gitarr i två timmar i mitt kök.
  • Det var Maja som lärde mig uttrycket for your information.
  • Ikväll kom första den första snön.
image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.