13 år idag!

IDAG SÅ ÄR DET INGEN VANLIG DAG, NEJ DET ÄR LILLYS FÖDELSEDAG HURRA, HURRA , HURRA! ♥
Jovisst, idag så fyller jag hela 13 år! TONÅRING! :o <3
Dagen började med att mamma, Kenny och Göran kom in och sjöng ja må hon leva...
Och sen så fick jag öppna presenterna!! ( skriver om dom lite längre ner i inlägget. )
Dom hade bart in en bricka med en vaniljbulle ( mamma och jag bakade igår ) och ett glas juice!
Och sen åt vi frukost.
Efter det så fixade vi väl oss, och sen så åkte vi iväg till stan för att handla och för att hämta tårtan.
Innan vi hämtade tårtan så åkte vi till H&M, för att jag skulle köpa en topp till mig själv, ( haha, födelsedagspresent till mig själv x'd ) . Jag köpte en blåvit randig, och en gulvit randig. ( jag kommer lägga upp bild imorgon . )
Sen så åkte vi och hämtade tårtan Blåbärsdröm som den heter, och sen åkte vi hem.
Jag kommer lägga upp massa bilder imorgon på bla. presenter, tårtan, och annat!
När vi var hemma så åt vi lunch, och sen så kom min äldre brorsa Johan.
Av honom så fick jag 300 kronor och ett kort.
Efter lunchen skulle vi åka till en sjö, för att min älskade lilla hund Bianca skulle få bada i sjön.
Jag och min bror Kenny tog med oss badkläder och handduk, ifall att vi också skulle vilja hoppa i.
Och så blev det!
Det var sjukt varmt, vi gick i skogen ett tag ( i över 30* c ) och stekande sol.
Till och från badplatsen ( det vi gick ) var en halv MIL! :o
hahha, så det var ganska jobbigt.
Men när vi kom fram så rent utav slängde jag mig i sjön, och det var jätte skönt!
Fast det som var lite dåligt det var väl att bottnen på sjön var grumlig med massa löv, så att man sjönk ner när man gick på bottnen, och så var det massa jätte slemmiga hala stenar. Men ack så skönt det var!
Sen åkte vi till MC och köpte McFlurry mini smarties . :DDD
MMMMMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUMS ! ♥
Tack för en helt underbar dag!
Kram!  ♥
Sakerna jag fick av mamma :
* En tunn vit kofta
* Vita tights
* Coconut Lip Butter
* DKNY parfym
* En äkta silver ring som det står LOVE på
Tack bästaste älskade mamma ! ♥
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Åh tack så mycket! Vad glad jag blir :)

2011-06-05 @ 15:27:33
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.