Grönalund !


I förrgår så var jag på grönalund med Jonna. Det var gryymt kul !
Vi åkte nästan allt , utom lite läskigare saker som insane och frittfall ( hihi fega mig... )
Jonna var pigg på att åka allt , men det var jag som fegade ur.
Vi åkte bla. den nya bergochdalbanan Twister som är gjord i trä .
Jag älskade alla åk - attraktioner men jag har 3 favvisar och dom är :
♥ Jetline
♥ Kvasten
♥ Vilda musen
Dom gillar jag nog skarpt !
Sen så var vi inne i spökhuset, vilket var skit läskigt ! 
Det var levande '' spöken '' så som mumier, vampyrer , och jag vet inte vad.
Precis i ingången så kom det fram någon äcklig gubbe och gjorde något konstigt med sin hand MITT FRAMFÖR NÄSAN PÅ MIG !!! Jag bara skrek och då försvann den. :o
Men det var ju lite tråkigt för att man fick inte röra dom .
Dom ba : NO TOUCH !! ( hahah, konstiga spöken ... )
Men tack för en underbart trevlig dag i Stockholm Jonna m. familj !

Kommentarer
Postat av: Alice

Vill också åka till Gröna Lund.

Om du var rädd för Spökhuset på Grönan, gå inte Gasten på Liseberg då. ♥

2011-07-05 @ 20:24:28
URL: http://aliepalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.