SISTA DAGEN SOM 12 ÅRING !

Jo, det är sant. Idag är det den sista dagen i HELA MITT LIV som jag är just tolv år.
Det känns både sorgligt men roligt på samma gång.
Jag vill inte bli vuxen, vill inte bli tonåring. Det är så mycket ansvar.
Det är så konstigt med puberteten, humörsvängningar, kroppen utvecklas, och hormonerna spökar.
Ursh!
Ena dagen så är man jätte glad, och andra dagen jätte ledsen.
Ena dagen så vill man vara hemma och se på barnfilm, eller vara i lekparken och gunga.
Medans den andra dagen vill man gå på stan med kompisarna, eller bara snacka.
Allt är så konstigt, men underbart på samma gång.
Jag vill tillbaka till tiden på dagis, då allt var så lätt och allt var roligt. ^^
Men nu har jag lixom hela livet framför mig, det är både skrämmande och fashinerande.
Hjälp? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.