hufamlskporgkpkegmarsmelovs.

Fotograf: Jag ( hufamlskporgkpkegmarsmelovs )

Har inte uppdaterat på några dagar med ett riktigt inlägg nu, men det är för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Men jag kan väl försöka för en gångsskull.
Dagarna rullar på som vanligt, skolan, läxor och ett väldigt massa gitarr spelande.
Igår och idag fick jag tillbaka några prov, som jag hade faktiskt hyfsat bra resultat på, så då blir man ju jätte glad.
Imorgon ska vi till en kyrka och gå luciatåg med klassen, taaaaaaagggga.
Vi ska ha levandeljus för ja, första gången (:s) och jag är extremt rädd för att jag ska tända eld på någon annan tärnas ( eller tomtes ) hår. Det finns jätte många grejer som kan hända ju.
  • Jag gör så att någons hår börjar brinna
  • Mitt hår börjar brinna
  • Jag får stearin på händerna och skriker
  • Vi får inget fika som tack
  • Det kommer ingen och tittar
Ohyes, call me miss positiv.

Wellwell,cykelställ. Nu ska jag bara checka vilken idol som åker, sen ska jag hoppa in i tha dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.