Julmust och slajm


Fotograf: Jag   Kamera: Pentax K-x

Gårdagen spenderades tillsammans med bästa kompisen !
Vi gick på stan, myste, och ja hade den roligaste dagen jag haft på länge.
Det finns nog ingen som är så efterblivet roliga som vi.
Vi köpte julmust som vi sprutade ut ur munnen när folk gick förbi , ( alltså ne, inte på dom )
köpte killkläder, busade , och köpte slajm som vi gick runt och höll på med.
På kvällen drågade vi godis och slog in julklappar.
Idag hela dagen så fick jag starta dagen med No boken i handen, och sitta och läsa.
Det har jag nu gjort i ca. 5 timmar.
Vi har No prov på Tisdag, och jag får väl bara hoppas på att det blir inställt eller att jag har akut ont i handen den dagen så att jag slipper. Vi får väl hoppas på bådera.
Ha en fortsatt bra dag !

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv; Åh tycker du? Den är inte alls som Twilight, den handlar liksom om övernaturliga saker typ, liksom såna saker som är så spännande, hehe. Du borde se den! :D

2011-11-13 @ 17:15:36
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: jasmine

sv; heheh, alltså jag är ju lite olaglig så jag laddar hem alla serier jag kollar på (a) Jag hittade avsnitten på The pirate bay iaf men om du inte laddar ner kan du se de med dålig kvalité här: ch131.com (sen går du vidare till Tv Shows och sen ner till The secret circle) :)

2011-11-13 @ 18:39:21
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: fia

taaack, gulledu ! <3



jo, det har jag :-)

2011-11-13 @ 19:12:07
URL: http://fiallovisa.blogg.se/
Postat av: loui

Haha, åh vad mysigt! Fina bilder!



Sv; Jo tack, det är bara bra. Fullt upp med skolarbetet bara... Hur är det med dig, Lilly?

2011-11-14 @ 16:38:22
URL: http://glittertrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.