Other girls, and .. me


Kommentarer
Postat av: jasmine

sv; 1. Haha, nej det fanns gott om platser kvar, Humanoid city turnen var ju typ en "flopp", inte speciellt många människor på någon av konserterna förutom några då hehe.

2. Nja, här är en video som mina vänner spelade in med min kamera på kön vid ungefär två tiden ( http://www.youtube.com/watch?v=mArHu2UYJ_8 ) om länken inte fungerar är det bara att säga till. Ne, men vissa sov utanför för att vara säkra på att få platser längst fram men det stod på internet att man inte fick börja köa fören vid 7 på morgonen så vi gjorde inte det.

3. Hahaha ah vi gjorde de när vi gick ut, alltså vad jag kommer ihåg (var ju helt uppe i varv) så var de snälla, jag frågade bara typ " Hej Kenza kan jag få ta en bild med dig?" Hon bara, "ah visst" sen sa jag samma sak till Mirre och hon frågade lite vad jag tyckte om konserten och så, så jag svarade något med "den var så jävla grym helt sjukt". Ah vet inte riktigt om hon hörde vad jag sa eftersom jag var hes som.... vet inte vad ;)

Har du tumblr btw? hehe tänkte för att du lägger upp himla massa bilder/gifs där ifrån (:

2011-11-05 @ 23:34:16
URL: http://jasses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.