CELEBRATE GOOD TIMES COME ON!

Tjenare amigos ! * pfhht ... tönt tänker ni då *
Jag har inte direkt någonting speciellt att skriva så jag bara skriver på... typ .
Idag var jag , pappa och bror vid Bråviken och fotade lite !
Vågorna var HUUUUUUUUUUUUGHHHHGEEEEEEEEEEE.
vad är finnar bra till egentligen ?
jag menar, är det NÅGON som vill ha dom ? dom förstör ju bara för en..

CELEBRATE GOOD TIMES COME ON!

Imorgon ska vi till någon brandstation med klassen och prata om brand grejer .
Peace out yeh.
Slut.
Game Over GIF - Game Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.