ännu en lista - favoriter

Tumblr_lkpc56yliu1qc8ejmo1_500_large

Favoritnamn: Destiny och Darius.
Favoritartist: Det varierar från dag till dag, fast för tillfället så älskar jag Anthony Hamilton.
Favoritband: Tokio Hotel, och många fler. Fast TH är den absoluta favoriten.
Favoritparfym: Christina Aguilera's alla parfymer, och en rosa liten DKNY som doftar sommar.
Favoritbyxor: Mina svarta slitna jeans. Fast annars så föredrar jag shorts.

 
Tumblr_m063b3e0nb1r6gci5o1_500_large_large
 
Favoritskor: Converse eller mina låga sneakers.
Favoritbok: Hungerspelen böckerna. Jag vet inte varför jag älskar dem så mycket, men det är så romantiska men spännande på samma gång. Det händer så mycket oväntat hela tiden. Annars så gillar jag boken Tänk om det där är jag, eller typiska tonårs-böcker.
Favoritplats: Min säng, Råå, eller i någon mysig soffa med massor av vänner som trängs när vi tittar på film.
Favorithobby: Jag älskar att spela på min gitarr och sjunga till, och att pyssla med kameran.
 
Tumblr_lnsrx6ttl71qacpy3o1_500_large
 
Favoritegenskap: Att jag är ganska snäll och tålmodig.
Favoritkroppsdel: Mina ögon, eller räknas det som kroppsdel? Annars gillar jag mina ben, som är bra på att springa och dansa omkring.
Favoritsak i ditt rum: Sängen,alla fina bilder som pryder min vägg, min gitarr och mitt parfym skåp som jag har gjort av en gammal klocka.
Favoritfrisyr: Jag vet inte riktigt om man kan säga att jag har en riktig frisyr.. Mitt hår gör som det vill och så kommer det förmodligen alltid att göra.
Favoritårstid: Sommar eller våren, för då kan man gå barbent i söta klänningar eller linnen, cykla på en landsväg och känna blommornas söta doft, och gå på härliga äventyr med de bästa tjejkompisarna.
 
Header13_large
 
Favorittid på dygnet: Det brukar variera, men jag älskar alla ljumna sommarkvällar då det blir lite svalare i luften, och när man kan se solens sista strålar som kikar fram i horisonten.
Favoritmaträtt: Hemma gjord lasagne.
Favoritdryck: Smooties, O'boy, Coca-cola och bubbelvatten.
Favoritålder: Det är svårt att säga, eftersom att jag bara har levt i fjorton år. Fast jag trivs riktigt bra i åldern där jag är just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Malva

- Det var gott, kan jag säga! :D

2012-08-22 @ 20:42:05
URL: http://mkdn.blogg.se
Postat av: FotoFia

Gud vilken cool kamera!

2012-08-23 @ 19:52:57
URL: http://fotofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.