Don't matter what ♥


Kommentarer
Postat av: Vella

True story bro ♥

2012-08-07 @ 19:48:08
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: Maja Swartz

2012-08-07 @ 19:52:58
URL: http://majaswartz.blogg.se/
Postat av: lynnesundd LGKS

sv: jag med! men tack ska du ha. :) Fina bilder!

2012-08-07 @ 20:12:08
URL: http://lgks.blogg.se
Postat av: Monika

sv; tack! Köpte den på bikbok för något halvår sen! :)

2012-08-07 @ 21:41:13
URL: http://monkiy.blogg.se
Postat av: EBBA

sv: ja precis! håller med dig :O
händer i veckan?:)

2012-08-07 @ 22:36:56
URL: http://anderssoneebba.blogg.se
Postat av: Matilda

Sv: Tack s� mycket, vad sk�nt att du ser bilderna �n s� l�nge iallafall f�r det g�r tyv�rr inte jag, hihi!
Jaaa det �r s� gott, funkar dag in och dag ut, n�r man �r glad och n�r man �r ledsen. CHOKLAD �R ALLT.
Jag �lskar dock n�r det regnar, hur mysigt som helst! Sj�lv har jag spenderat denna soliga och varma dag liggandes sovande 4 timmar i s�ngen haha, s� jag missade en fin dag!

2012-08-07 @ 22:51:00
URL: http://mawic.blogg.se
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* awh hihi tack såjättemycket fina du :)

2012-08-07 @ 23:27:24
URL: http://haidisblog.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Tack!

Jo, om du blir förkyld så måste du ta ur den, egentligen. Jag gjorde dock inte det. Men jag har en del problem med den också, så jag har inte speciellt lätt för att byta piercing där. :/ Ring gör ondare att få i också, tyvärr, för det är jävligt snyggt!

2012-08-08 @ 01:10:25
URL: http://nattstad.se/babustyle
Postat av: BATT

sv aww va snäll du är!!! :D Tack så jätte mycket, det betyder verkligen!! :D Du är lätt min favorit läsare! ;)

2012-08-08 @ 13:35:12
URL: http://batts.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

HAHAHA SV1 (lol lät som SVT):
OMG ÅH OCH JAG HAR HÖRT ATT DE INTERVJUADES HÄR I SVERIGE OCH DE FRÅGADE OM DE SKULLE KUNNA TÄNKA SIG ATT VA IHOP MED EN SVENSK TJEJ OCH BILL BA
"Yeah, ofcourse. I don't think it doesn't matter what country it is. If you'r in love, you'r in love.." eller nåt sånt.

omg, Tom sa också att vi svenskar har högt "betyg" HIIAHUHJUAHJI ♥♥♥

SV2: HAHAHHAH JAJA JAG SKA LÄGGA UPP DEN XD Usch, ska bara dö lite först.

SV3: Ofta? Palla den tanten HAHA. OMG? :O DE VA SÄKERT BÄSTA VÄNNER MED DOM OCH SAKNADE DOM♥♥ HAHAHAHH♥

Hahahha aww, men det är inte så farligt. Visst är det lite förändring, kanske lite mer allvar, men kbry liksom?! Hahah skojar, nejmen det blir säkert bra ;3 Hahahha godidsklubbor♥

HAHAHAHA LOL! Ahmen shit vilket underbart drömjobb om det fanns hahah ♥_♥ Hihih att bara få stå nån decimeter och röra hans ansikte jihhiahia♥♥♥

ASSÅ ÅH OMG!!!! DET ÄR SERIÖST INTE OMÖJLIGT, DE MÅSTE JU VARIT I DERAS HUVUDSTAD LIKSOM?! OMG♥♥♥ Jag var ju på ett sånthär berömt torg, omg TÄNK VERKLIGEN OM JAG GICK I DERAS FOTSTEG JAG RYSER OMG♥

Ja grrr.. kolla!
http://i48.tinypic.com/2dbp4qq.jpg
MORRR MORR AHAJAHHA MÅSTE BARA LÄNKA DENNA OCKSÅ, GUSTAVS OCH BILLS MINER ÄR OBETALBARA♥♥♥♥
http://i47.tinypic.com/2uo6irs.png

Typ...
Gustav: "HEAUHAAHAHA GUD VAD ROLIG FOTOGRAF HAHAHAA"
Tom: Ehm, ja... Känner jag dessa? *försöker ge sig på ett leende*
Bill: "HAHAHAHAHAHAHA JAG GARVAR IHJÄL MIG, KOLLA DENDÄR SAKEN HAHAHAHAH"
Georg: "Hahahah, kolla Bill, han ser ju helt sjuk ut. *skrattar åt Bill*"
HAHAHHAHA DÖR ÅT DEN BILDEN, MEN GUSTAV ÄR SERIÖST BÄST. LOVELOVE♥♥
Ok nu fortsätter vi.
Hahah aw, Bill med ;3 (asså säger att kärleken inte har nån ålder)

HAHAHHA OKEJ GÖR DET I NÄSTA KOMMENTAR SÅ DEN INTE BLIR SÅ LÅNG♥

Hahaha önskar jag också gjorde det :( Är ju hundrädd, blöööh bläh bluhh. Tänk om jag verkligen träffade nån av dom när de va ute och gick med hundarna, hahahah hade ju varit asrädd :C

HAHAHHA CHANELVÄSKAN!♥ Jag använde ju faktiskt inte en bild där haha :D *stolt*

HAHAHHA, älskar frågestunder, då är det kul. HAHA xD Nejmen ihiouh oink oink ihih gris

HAHAHAHAH SÅ VACKERT♥

2012-08-08 @ 19:22:55
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

Då kör vi en "drömma mig bort på lätta moln"- fråga nu då!

Du har en riktigt dålig dag. Något hemskt har hänt som du aldrig kunnat tänka dig. Allt är skit, du har gråtit hela dan och du vill bara försvinna från världen. Depressionen har kommit som en flod över dig, du ser inget ljus längre. Ingen kan trösta dig, och efter att ha suttit inne på ditt rum bestämmer du dig för att gå ut en runda.

När du gått en bra bit långt ute i naturen börjar det plötsligt att regna. Det är sen kväll och rätt mörkt ute. Egentligen vill du söka skydd, men vill inte tillbaka hem eftersom dina föräldrar bara skulle fråga ut dig.
Nu ser du en blixt som lyser upp den mörka himlen och hör också ett dovt, avlägset muller.
Men du skiter i åskan och går några meter till genom några enbuskar. Bakom finns en enorm avgrund där man huggit sten.

"Är det verkligen värt detta?" tänker du. Dina tårar blandas med regndropparna och smärtan svider i ditt hjärta.
Du går närmre avgrunden. Kollar ner. Bestämmer dig...
Precis när du ska ta det avgörande steget hör du plötsligt en röst som förtvivlat ropar;
"NOOO! DON'T JUUMP!"
Du vänder dig om av förskräckelse och förvåning, men utan att se dig för. Du tappar fotfästet utan att hinna se något och du faller. Dina reflexer hinner ändå att ta tag i en trädgren som växer vid kanten.

Du är skiträdd. Åskan har kommit närmre och är nästan över dig. Försiktigt tittar du ner mot avgrunden, inser att du nu dinglar hjälplöst mot döden och känner att du börjar tappa greppet om grenen.

2012-08-08 @ 19:52:32
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

Då kör vi en "drömma mig bort på lätta moln"- fråga nu då!

Du har en riktigt dålig dag. Något hemskt har hänt som du aldrig kunnat tänka dig. Allt är skit, du har gråtit hela dan och du vill bara försvinna från världen. Depressionen har kommit som en flod över dig, du ser inget ljus längre. Ingen kan trösta dig, och efter att ha suttit inne på ditt rum bestämmer du dig för att gå ut en runda.

När du gått en bra bit långt ute i naturen börjar det plötsligt att regna. Det är sen kväll och rätt mörkt ute. Egentligen vill du söka skydd, men vill inte tillbaka hem eftersom dina föräldrar bara skulle fråga ut dig.
Nu ser du en blixt som lyser upp den mörka himlen och hör också ett dovt, avlägset muller.
Men du skiter i åskan och går några meter till genom några enbuskar. Bakom finns en enorm avgrund där man huggit sten.

"Är det verkligen värt detta?" tänker du. Dina tårar blandas med regndropparna och smärtan svider i ditt hjärta.
Du går närmre avgrunden. Kollar ner. Bestämmer dig...
Precis när du ska ta det avgörande steget hör du plötsligt en klingande röst genom regnets smattrande som förtvivlat ropar;
"NOOO! DON'T JUUMP!"
Du vänder dig om av förskräckelse och förvåning, men utan att se dig för. Du tappar fotfästet utan att hinna se något och du faller. Dina reflexer hinner ändå att ta tag i en trädgren som växer vid kanten.

Du är skiträdd. Åskan har kommit närmre och är nästan över dig. Försiktigt tittar du ner mot avgrunden, inser att du nu dinglar hjälplöst mot döden och känner att du börjar tappa greppet om grenen.

Plötsligt brakar himlen loss och åskan vrålar som ett ilsket monster. Du blir så rädd att du tappar taget. Du får fram ett skrik och tusen tankar hinner blixtra fram i hjärnan, när, helt utan förvarning, en stark hand tar tag i din.
Den drar upp dig från bergsväggen, på fast mark igen. Du skakar av både rädsla och kyla när du kollar upp.
Ett helt perfekt, underbart ansikte med svart, genomblött hår med några slingor över ansiktet tittar ner på dig med klara, nötbruna ögon. Det finns något speciellt i de där ögonen. Förtvivlan, men samtidigt hopp.

Då inser du. Det är Bill.

Du sitter fortfarande på marken med din hand i hans. Han kränger snabbt av sig sin jacka, sätter sig på knä bredvid dig och lägger den över dina axlar.
Åskan, regnet, smärtan, förvirringen, frågorna och ångesten finns inte längre kvar i ditt huvud när du känner hans armar runt dig, den ljuva andedräkten tätt intill ditt ansikte när han viskar;

- Everything is gonna be okay. You're safe with me now.


HAHHAHHAHAHHA DET BLEV EN HEL NOVELL ISTÄLLET FÖR EN FRÅGA, MEN DENNA VAR TILLÄGNAD HELT TILL DIG HIHIHI♥ HOPPAS DU ENJOYADE♥

2012-08-08 @ 20:12:31
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

oj råkade skicka en när den inte var klar -_-

2012-08-08 @ 20:13:01
URL: http://vellaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.