regn,regn,och regn

Ååååååååååhååå, är det bara här som det regnar varje dag? Jag fattar inte vad det är med vädret nu förtiden.
Först är det sol och jätte varmt, sen en kvart senar pissregnar det och allting blir jätte grått.
Visserligen tycker jag att det är ganska mysigt när det regnar jätte mycket, men jag menar... INTE PÅ SOMMARLOVET?! Då ska man ju vara ute och spela fotboll,sola,bada och äta glass.
Nu har jag ca. tio dagar kvar av min ynka-frihet i sommaren, kan det inte då få vara riktig sommarvärme då? Sån där då alla går i shorts och tunna linnen med flip-flops, äter glass, och bär solglasögon. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Bern :)

Jag har fem dagar kvar utav mitt sommarlov. :(
men här regnar det inte, solen tittar fram ibland! :)
men vi har byggarbetare här som byter tak på vårt hus, så jag vågar inte gå ut..HAHA ;)

sv: Jag ska försöka spela in en video! :)
ang mina 'photoshoots' så är det helt olika, dem senaste bilderna är tagna av en vän, hahaha och motorvägen låg precis jämte, så det var lite små pinsamt, och visst är det pinsamt och posera och så i början, men man kommer över de, dem första fem bilderna vill man dö, men sen är det helt lugnt då bara köra man på! :)suuuuuuuuuuperkul, jag älskar att stå framför kameran!! Men det flesta bilderna tar jag själv, trots att jag inte äger något stativ, utan jag använder mig av naturen, det finns alltid en sten eller liknande man kan ställa kamera stadigt på :) Kram!

2012-08-10 @ 14:49:10
URL: http://linneaberns.blogg.se
Postat av: Alicia Blomqvist

Hej! Allt bra med dig?
Förresten, gud vad söt du är!

2012-08-10 @ 17:28:25
URL: http://aliciablomqvist.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: tack så mycket!

Jadu, jag vet faktiskt inte. Men jag antar att man ska ha "stav" först, innan man får sätta i ring för att det ska läka så bra som möjligt! :)

2012-08-10 @ 17:41:31
URL: http://nattstad.se/babustyle
Postat av: Nicolina

Asså jag håller med!! Det är helt otroligt vilket pissväder Sverige har haft denna sommar.. känns som att det har varit höst hela tiden. :( Jag undrar om jag ska få liite sol innan jag börjar skolan igen.

Håller du inte med?

2012-08-10 @ 18:20:14
URL: http://swagpictures.blogg.se
Postat av: salukis.webblogg.se

hej! har du we<3it?:D vad heter du i sådana fall:)?

2012-08-10 @ 18:56:00
URL: http://salukis.webblogg.se/
Postat av: Monika

sv; tack! (:

2012-08-10 @ 19:09:23
URL: http://monkiy.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

Åhuhahå, här regnar det också barje dag i princip >_<

Sv: HAHAHHA JA DET VA JU DÄRFÖR JAG LA UPP DEN >;D

HAHAHAHA OHJAVISST ._. Kameraljudet är asdåligt så jag låter askonstigt ju :(

AHHAHAHA älskar faktiskt att göra videos O: Så kanske det? HAHHA HEJDÅ POOSS<3

2012-08-10 @ 20:34:40
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: natalie

Hatar allt det här dumma regneeeeet :c vart är sommaren liksom!?

SV: Hihi jag veeet, så himla fin :D<3

SV2: Haha jag antar det.. men lite småtråkigt ändå när det finns andra butiker och man bara hittar grejer på h&m xD

SV3: Ja precis! Alltså det känns inte ens som att de jobbar på albumet.. dem har blivit värsta partyprissarna känns det som..

SV4: Jag vet ju inte om det blir så för alla.. men där jag går iallafall så är det relativt bra liksom, fast man kan ju få höra någon gång ibland om man lyssnar på t.ex justin att någon säger " men inte bieber.." men annars är det bra på det sättet c: Alla får liksom vara som de vill.

Det tycker jag att du absolut ska göra,<3

2012-08-11 @ 13:19:07
URL: http://nataliiehallqvist.blogg.se
Postat av: julia

i karlstad så var det jätte fint väder i april maj och nu har det nästan regnat hela sommarlovet igår var det jätte varmt

2012-08-12 @ 08:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.