en sån där onödig lista hihi ♥

 

 Hur gammal är du om fem år? 
Då är jag nitton år och pluggar säkert till något jag vill bli. Och jag har förhoppningsvis lärt mig att dricka kaffe & äta oliver.


Vilken är den senaste filmen du sett? 
Mästerkatten i stövlar haha, sjukt söt.

När vaknade du i dag? 
Runt nio tiden steg jag upp. Åt två mackor och drack mjölk i soffan medans jag tittade på någon bråkig Talk-show.

Vilken är din favoritjulsång?
Jag vet faktiskt inte, fast jag älskar de flesta ''klassikerna'' som man sjunger runt julen.

Vilken är din favoritplats? 
Oj, min säng eller Råå i Helsingborg. 

Camping_large

Var tror du att du befinner dig om tio år?
 
Då är jag tjugofyra år och jag skulle väl vilja hoppas att jag har skaffat mig ett jobb, och att jag bor med någon som jag gillar. Eller så skulle jag vilja resa runt med någon fin kompis.

Hur många kuddar har du i sängen? 
Det brukar variera, men oftast två eller tre.

1304872132729759_large 

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor eller strumpor, ursh jag hatar att gå barfota haha.

Tycker du om kaffe? 
Inte det minsta, även fast det var ganska länge sedan jag smakade sist. Fast jag hoppas att jag lär mig att dricka det i framtiden, för det verkar så mysigt att bara gå in på ett café och ta sig en kopp kaffe.

Föredrar du havet eller en bassäng? 
Havet. 

Sover du med gosedjur? 
Ibland, jag har min gamla nalle som jag fick av min låtsas mormor som jag älskar & saknar något enormt.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 
Ja jag har kvar massa klänningar som min mamma sydde till mig, eller kläder med speciellt fina märken.
Och mina första skor, ett par vita små fin-skor.

Tumblr_lvzwcrmobk1r2puwko1_500_large

Nämn tre saker du lätt faller för.
Fyra söta tyska killar som spelar i ett band, killar med gulligt leende, och choklad.

 Vilken var den senaste boken du läste? 
För tillfället håller jag på att läsa Hungerspelen-triologin och jag är på tredje boken i mitten någonstans.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 
Det måste ha varit när jag skrev av Vellas imagine-dröm-historia till mig. 

Vad skriver du om i din dagbok?
Allt som flyger omkring i mitt huvud som jag måste få ut.

Har du någonsin kysst en främling? 
Nej aldrig, fast det låter lite spännande haha.

Tror du på mirakel?
Ja det gör jag nog.

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? 
Jag trivs jätte bra med att heta Lilly, och jag skulle inte kunna tänka mig att heta något annat. Jag är ju jag, Lilly. Och mitt namn har jag fått efter min gammel-mormor så det är ju som en hyllning till henne. Om inte mamma hade bestämt vad jag skulle heta, så ville pappa att jag kanske skulle heta Christine eller Kristina haha.
Fast om jag fick önska ett nytt efternamn skulle jag gärna vilja heta Listing, Kaulitz eller Schäfer.

Tumblr_lns9j4yhxj1qlaa6wo1_500_large

Två saker du tänker på just nu 
Att jag måste försöka vända tillbaka dygnet innan skolan börjar, annars får jag så hemskt svårt att sova på söndags-kvällen när jag måste gå och lägga mig i tid. Och att jag inte vill att sommaren ska ta slut :(

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
Pussas och kramas, spela gitarr eller fika med någon gullig person.

Två saker du skulle vilja bli bättre på: 
Spela gitarr och redigera bilder. 


Kommentarer
Postat av: ☛Vella☚

NEEEEEJ LILLY NEEEJ!! DU FÅR INTE BÖRJA DRICKA KAFFE OCH INTE HELLER LÄRA DIG DET!! HAHAHHAA D: uschusch. Nein, nicht lecker lecker! //Tom (vi låtsas att han inte dricker det just nu hahah ^-^)
Kan man falla för choklad..? Haha♥
HIHIIHI ASSÅ NAWW♥ Tänk dig ba att nån räknar upp namn och ba:
"Erika Jonsson.. Jenny Karlsson.. Maja Nilsson.. Adam Svensson.. Lilly Schäfer" OMG♥
HAHHAHA OMG, detdär när du skrev ner min dröm på papper, aw♥ Jag skrev ner din bland mina anteckningar på mobilen, så jag alltid kan ta fram den när jag mår dåligt hihiih♥
NU MÅSTE JAG ÄTA BRB!!
Sååå, tbx!

Sv: HAAHAHHA, det var så lite så♥ Hahahah jag är inget proffs, det vet du ;)

HAAHHAH JAG VET♥ Asså tänk bara om det var verkligt. Att se dom, och sen en svensk bil efter.... x_x Hahhaha du ska se att Bill kommer i nån av dina drömmar och räddar dig från Voldermort gumman lilla ;)

Hahaha men det har jag med :( Du har så kort och bra namn, inga konstigheter, men mitt är aslångt och ba joipfhudsb lol.. xD

Jaaaaa, omg! Om du vill alltså, nu när skolan börjar kanske du inte har tid? :o ♥

Omg :OO HAHA nu blev jag riktigt "excited"! haha :D

HAHHAHA JA GÖR DET! Jag läste att hon typ va född i Ukraina, men jag hittade inte vart hon bodde nu.. e_é

Yes! Det är jätteskönt, speciellt när alla är så bra, liksom gruppen tillsammans blir perfekt! Det är en konstig sak (jag), en till konstig sak (Sofie hahah), en "nörd", ok inte nörd men han e lite udda men ändå kul ^^ och en fjortis hahah :'D Okej hon är inte fjortis, men hon e lite.. asså jag tror du fattar ;)
Men det är verkligen chill, så vi sitter alltid i ett grupprum tillsammans och kan diskutera och fråga hur mycket vi vill c: Det är skillnad från att vara en hel klass iaf^^

Nej Lilly det är du inte. Min pappa är lärare och jag måste alltid, alltid ALLTID fråga om hjälp när vi har nåt i matte (eller för att jag inte fattat på lektionerna), och då fattar jag ändå inget hur länge vi än sitter.. Och om jag ändå fattar glömmer jag bort det nästa dag, hahahha >_<

HAHAHHA JAA♥ HAHAH, jaa små oskyldiga änglabarn.. ♥

Sv 2: Åh, tack så mycket :3

Lilly, vet du att du är sjukt bra? Du är så galet bra! Du lyser seriöst upp mina mörka äckeldagar med dina fina ord. Det var verkligen läskigt igår, hade asmycket ångest för inget, ont i magen och kunde inte somna fastän jag var trött o__o wuut, liksom.
Naww, du är så söt och snäll på alla sätt och vis :') ♥
Det är mycket bättre idag, vet inte riktigt vad som hände igår men jag vill iaf inte återuppleva det..

Hoppas första skoldagen gick bra c: Ska skicka fjärde kapitlet nu, hiho!
Kram, du är så bra, du är så galet bra min Stalien. ♥

2012-08-20 @ 15:32:25
URL: http://vellaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.