Valentines day! ♥

Idag har vi haft so redovisning, jag har fasat över sen vi började arbeta med området.
Rommarna & Grekland. Om det är någonting jag hatar, så är det verkligen redovisningar.
Jag hatar när man står där framme, och alla tittar på en, man känner hur man sakta förvandlas till en tomat i ansiktet.
URSH!


Jag hoppas också att alla får en fortsatt bra alla ♥ dag!
Juste, jag måste bara skriva! Jag och min bästa kompis, måste ju känna varandra så sjukt bra.
Jag hade bakat chokladbollar till henne, och lagt dom i en vanlig glasburk som jag hade smyckat lite.
Så på morgonen fick hon en sån konstig min när hon hade öppnat den, eftersom att hon visste vad som fanns i mitt paket. Gissa vad? ETT CHOKLADBOLLS PAKET ! 
Fatta hur bra vi känner varandra!? Och det sjuka var ju att ingen visste att den andra hade köpt någonting.
Då tänker ni väl : Åh, ha-haa..kul..typ.
Men det var faktiskt roligare än vad det verkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.