Alice, mamma, och ny bloggdesign!

Tjabba på er! Nu har jag precis tittat klart på sista delen av Kronjuvelerna, och det var ju typ världens bästa film? Jag blev verkligen berörd av filmen. Så om ni inte har sett den, GÖR DET!
Sen så har jag kommit på att jag inte har bloggat på ett par dagar, men det ska det bli ordning på!
Jag har haft full rulle hela veckan! Igår till exempel var jag med Alice, vi dansade Just Dance 2, gjorde smycken, och hade super kul! Och idag har jag varit med min mamma. Sen så har jag fixat den nya designen!
Vad tycker ni om den? Ser den ok ut i era skärmar ?

Imorgon ska jag åka med mamma in till stan och titta om vi kan ordna mitt hål i brosket. woopwoop.


Bild på en ring jag gjorde hos Alice. ( Fotot lånat av Alice )




Kommentarer
Postat av: Fannie

SV: Ja gud ja, jag har redan tjänat 300kr på bara ikväll ^^

ja :D

2012-01-04 @ 22:29:39
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se/
Postat av: jasmine

sv; Jag vet! Hittade de på tumblr och tyckte att de passade in alldeles för bra :D

Ååh, jag har med det, gjorde det i åttan typ haha (:

2012-01-04 @ 22:38:30
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: jasmine

sv; Nej gjorde med nål hos en piercare :) Mjea.. inte överdrivet faktiskt!

2012-01-04 @ 23:36:02
URL: http://jasses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.