söta gif's



Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Håller med! Älska katter!



Hihih näää, har aldrig riktigt gett dom nån uppmärksamhet haha sen blev de kända när ja va typ 18 tror jag och var lite anti allt som va populärt.



Låter bra :D men hoppas du får vila hjärnan ikväll då ^^!

Samma här, haft en bra dag med och ganska händelserik! MEn imorrn ska ja fokusera på en sak bara hihi.

Ska du göra imorrn då?

2012-06-20 @ 23:38:01
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Hahah aaa! Jomen jag gillar också oftast det, men nuförtiden gillar ja typ allt möjligt! Bryr mig inte om en artist är töntig i andras ögon eller så utan kör bara min grej ^^ hihi.



ÅÅÅH ja, den känslan känner jag allt för väl, händer mig lite då och då haha som att man drömmer typ eller befinner sig ovanför sin kropp.



Ska skriva om lite på ett teatermanus jag skrivit till två kompisar som turnerar runt lite med teatern :D så de ska bli roligt!



Va kul! Ska ni hitta på nått speciellt?

2012-06-20 @ 23:53:03
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hola, välkommen till min blogg! Lilly heter jag, en helsvensk fjortonåring med kameran i högsta hugg. I min blogg delar jag med mig av min vardag, foton som jag knäppt av, tokio hotel, och allt annat som nutidens tonåringar bloggar om. Allt från pepp till depp! I mitt huvud kretsar allt och inget omkring, drömmar, frågor utan svar, och andra tankar. Jag älskar choklad, musik och att få drömma mig bort på lätta moln.